Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

#14 προκληση YOU ALWAYS LAUGH


Με αυτη τη συνθεση συμμετεχω στην #14 προσκληση του scrapbookers in Greece.Η χαχανουλα στη φωτο. ειναι η ανηψια μου η Ζωη η Zoe οπως τη φωναζουν στην Ολλανδια που μενει. Tο χαρτι που χρησιμοποιησα ειναι κανσον εκρου το οποιο σφραγισα εκανα distress (λατρευω να το κανω)το γαζωσα ,εκανα το λουλουδι συμφωνα με τις οδηγιες της Κaori παλι χρησιμοποιησα απλο χαρτι το οποιο σφραγισα εκανα distress το χρωματισα...εκοψα παντα απο το ιδιο χαρτι το φυλλο οπως μας ζητησε η Κaori εβαλα δαντελα...η αγαπημενη μου..Το λουλουδι με τα φυλλα στη γωνια ειναι απο σφραγιδες που εκοψα και κολλησα......

12 σχόλια:

Rena είπε...

Kατερίνα είναι φανταστικό και το λουλούδι σου βγήκε τέλειο!

Elena είπε...

Είναι τέλειο!!!Είναι και στα χρώματά μου!Μου αρέσει πολύ πολύ!!

ιρινι είπε...

γεια σου Κατερινάκι!!!!!!
Η σύνθεση σου ειναι υπέροχη!!!
Εριξα μια βιαστική ματια ,μου αρέσουν ολες οι δημιουργίες σου!!(Θα επανέλθω αργότερα με την ησυχία μου)!!
το ραντεβού μας το ανανέωσα για 12 Μαρτίου, θα σας το υπενθυμίσω νωρίτερα!!!
Καλό βράδυ!!

Μαιρη είπε...

Κατερίνα μου είναι πολύ όμορφη η σύνθεσή σου!!! Από τις καλύτερες που έχεις φτιάξει!!!

Ελευθερία είπε...

Κατερινάκι, πολύ πολύ όμορφο!! το λουλούδι σου πέτυχε φανταστικά, και το όλο σύνολο πολύ όμορφο!!
μπράβο σου!!!

NANTIA είπε...

Κατερίνα καλώς σε βρήκα! Τι όμορφο το "σπιτάκι" σου! Αν και δεν είμαι του scrapbooking, οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

λΕλένη είπε...

Συντοπίτισσα Κατερίνα (ναι,ναι στα Μάλια μεγάλωσα!!), πολύ όμορφο και το blog σου! Οι συνθέσεις σου είναι υπέροχες! Καλώς σε βρήκα!

olga είπε...

πολύ όμορφο! τα χρλωματα δένουν πάρα πολύ και αυτό το ρομαντικό στυλ είναι τόσο ωραίο! μπράβο σου!

elvira είπε...

Κατερίνα, πολύ όμορφη η σύνθεσή σου! Το λουλούδι πολύ πετυχημένο και το χαρτί σου τέλειο! Το χαρτί το έβαλες πρώτα στο τσάϊ?

Κατερινα είπε...

κοριτσια ευχαριστω για τα ομορφα σχολια σας..ξερετε και εσεις ποσο σημαντικο ειναι ενα θετικο σχολιο,εμενα παντως τα δικα σας με ενθαρυνουν πολυ...οσο για την ερωτηση σου Ελβιρα αυτο το λουλουδι δεν το χρωματισα με τσαι..ειναι ενα μπεζ κανσον το οποιο εκανα distress να το σκουρινω και μετα το σφραγισα και το περασα με 2 χρωματα να παρει την αποχρωση αυτη...το ιδιο εκανα και με το χαρτι του φοντου

despina είπε...

Κατερίνα πολύ όμορφη η συνθεσή σου!Το λουλούδι σου τέλειο!Καλή επιτυχία!Μπράβο!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Κατερινάκη φανταστική η συνθεσή σου!!!Το λουλούδι σου βγήκε πολύ ωραίο και το χρώμα του εκπληκτικό!!!