Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

μια μερα γεματη συγκινησεις!!

....ειναι το συμπληρωμα της προηγουμενης αναρτησης!!!δεν ξερω γιατι αλλα ο blogger δεν με αφηνει να γραψω ...μου επετρεψε ομως να σας δειξω αυτες τις φωτο!!Σημερα περασε και απο το χωριο μου η παραολυμπιακη φλογα!!!Η ομαδα που την συνοδευει αποτελειται απο πολυ ιδιαιτερους αθλητες απο ολο τον κοσμο...και απο την Ελλαδα επισης!!!Τους υποδεχτηκαμε οπως τους αρμοζε...με χαμογελο,χειροκροτημα...και αγαπη!Αυτοι μας εφεραν την ελπιδα...που δυστηχως εχει χαθει τελευταια..Εφοσον αναψαν την φλογα στην πλατεια του Αγιου Δημητριου και μετα την απαραιτητη ανταλλαγη αναμνηστικων...τους προσφεραμε μια μικρη δοση της φιλοξενειας και της παραδοσης μας!!!Το χορευτικο συγροτημα του πολιτιστικου συλλογου μας χορεψε κρητικους χορους και μετα εφοσον οι αθλητες ξεσηκωθηκαν με το ρυθμο της μουσικης...δοκιμασαν και αυτοι τις χορευτικες τους ικανοτητες!! Ενοιωσα ιδιαιτερη συγκινηση βλεποντας τους και ενοιωσα την επυθιμια να το προβαλω απο δω!!Η ομαδα αυτη εχει ηδη παει στην Κυπρο και θα επισκευτει πανω απο 100 πολεις της Ελλαδας μεχρι να καταληξει στην Αθηνα για την εναρξη των αγωνων...σας προτινω λοιπον να τους δειτε απο κοντα οταν ερθουν στις πολεις σας..γιατι αξιζουν το χειροκροτημα ολων μας!!!Εγω σημερα γνωρισα αρκετους απο κοντα,τους θαυμασα!!!Κρατησα κατι που μου ειπε ενας απο αυτους ο οποιος ηρθε απο την Παραγουαη¨your country is very...BIG!!!

4 σχόλια:

Anna είπε...

τυχερή που ειχες αυτη την ωραία εμπειρία! το έζησα κι εγώ στην αθηνα το 2004 και δεν ξεχνιέται!!!

Rena είπε...

Συγκινητικές οι φωτογραφίες σου,μοναδικές στιγμές!!

Katerina είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες όπως υπέροχα και ξεχωριστά είναι και όλα αυτά τα πλάσματα!
Ευχαριστούμε πολύ Κατερινάκι που τις μοιράστηκες μαζί μας :-)

χρυσάνθη είπε...

Κατερινάκι ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!!!!!!Πολύ ενδιαφέρον και όμορφο το σπιτάκι σου!Καλώς σε βρήκα!!!!Σε είδα και σε βρήκα, από το σχόλιό που μου άφησες ενώ δεν μπορώ να σε βρώ στους αναγνώστες μου!Φιλάκια!!!!!