Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

H βαπτιση του Αγγελου!!






Μετα απο δυο αναβολες ...εγινε το περασμενο Σαββατο η βαπτιση του Αγγελου!!Ειναι ο γιος της ξαδελφης του αντρα μου ...Ηταν μια πολυ ομορφη εκδηλωση..περασαμε απιθανα..ο dj Δημος επαιξε φοβερη μουσικη..η διακοσμηση υπεροχη...οι μπομπονιερες αφησαν πολυ καλη εντυπωση!!!Για τους μεγαλους ειχαμε ροδια σε δυο μεγεθη(τα εφτιαξα εγω και ηταν το δωρο μας για την βαπτιση)για τα μικρουλια πολυ ωραιες κρεμαστουλες αγορασμενες απο το γνωστο παιχνιδοκαταστημα ,για τα μεγαλυτερα παιδια μπρελοκ με κορωνες και βατραχια!Το τραπεζι με το βιβλιο ευχων πολυ ομορφο(η φωτο χαλια)...Το βιβλιο ευχων μου ξεφυγε λιγο...παραπεμπτει σε ευχολογιο γαμου ...αλλα δεν ειχα αναλογα διακοσμητικα(τα βατραχακια μου εστειλε η φιλεναδα μας Παναγιωτα..την ευχαριστω πολυ)...εδεσε ομως με το ολο στυλ της βαπτισης!
Ευχομαι καλο μηνα και να περασετε μια ομορφη μερα....χωρις προβληματισμους και αγχος!!!

14 σχόλια:

Μαρία είπε...

Φωτισμενος να ειναι ο Αγγελος..πολυ ομορφα ολα το χρωμα φυσικα υπεροχο..καλη σου μερα..φιλια

Elena είπε...

Να σας ζήσει ο Αγγελός. Όλα φαίνονται ότι έγινα προσεκτικά και προσεγμένα!!

χρυσάνθη είπε...

Να σας ζήσει ο Αγγελος!!Αγγελικά όλα!!Καλό μήνα!!

Irini είπε...

Να σας ζήσει ο Άγγελος!!!! Πολύ όμορφα όλα,γεια στα χεράκια σου Κατερίνα μου!!!!

despo είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ!!!ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ!!!ΓΕΝΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ ΣΟΥ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΓΑΜΟ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΒΑΦΤΙΣΗ!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΤΑ ΡΟΓΔΙΑ!ΑΠΟ ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ??ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΤΕΙΑ!!!

Jolly είπε...

Να ζήσει το παιδάκι ευτυχισμένο !
Το χρώμα που χρησιμοποίσες είναι πολύ καλό !Το ευχολόγιο μου άρεσε.!

Αναστασία είπε...

Τι πανέμορφα χρώματα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΙΕΑ!ΦΙΛΙΑ Χ 2

Fanypap είπε...

Να χαίρεστε τον Άγγελό σας!! φιλάκια και καλό μήνα!

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσει ο άγγελος!!! Να τον χαίρεστε!!! Γερό και δυνατό πάντα!!! Τέλεια πρέπει να περάσατε στη βάπτιση!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Όλα φινετσάτα και όμορφα!!! Μπράβο σου!!! Να χαίρεστε το Αγγελούδι σας!!!

Scrap-crafts είπε...

Να σας ζήσει Κατερινάκι ο μικρός σας Άγγελος... όνομα και πράγμα που λέμε... Όλα φαίνονται υπέροχα!!! Προσωπικά δεν κατάλαβα κάτι στο βιβλίο ευχών... μια χαρά είναι!! Μπράβο σου!!! Φιλιά!!!

Christina V. είπε...

Κατερινιώ είναι όλα υπέροχα! Γειά στα χέρια σου και μπράβο σου που πρόλαβες! Να ζήσει ο μικρός Άγγελος και να 'ναι γερός και καλοφωτισμένος!

Demi είπε...

Να ζήσει ο μικρούλης!!Τα Εφτιαξες όλα πολύ πολύ όμορφα μαρεσουν τα χρώματα στο βιβλίο ευχών αλλά και το στολισμένο τραπέζι ειναι φανταστικό!!!!Μπράβο σου!