Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Δωρακια!!!!!!!!!!!!!

Καλημερα και καλο μηνα!!!! Μερες εχω αποφασισει να δωσω ενα giveaway....εχω αρκετους και καλους λογους για να το κανω...πρωτον το μπλογκακι μου εχει ηδη κλεισει ενα χρονο...δευτερο να ευχαριστησω ολους εσας που με παρακολουθητε....
αλλος ενας λογος ..ειναι τα γενεθλια μου αυριο.....τελεια τουρτα???την ειδα εδω ...και ..εκλεψα την φωτο!ελπιζω να μην ενοχλησει τον...καλλιτεχνη που την εφτιαξε!Ειδα τα λουλουδια και ξετρελλαθηκα...σκεφτηκα λοιπον οτι δεν θα μπορουσα να εβαζα καλυτερη φωτο...μιας και τα λουλουδια ειναι η μεγαλη μου αδυναμια(μετα τα παιδια και τον αντρα μου βεβαιως)...... Τα δωρακια θα ειναι τρια...δεν εβγαλα φωτο θα το κανω πριν την κληρωση των δωρων!!!το πρωτο θα ειναι ενα κιτ με χαρτια ολοκληρωμενο για την κατασκευη ενος αλμπουμ...το δευτερο θα ειναι χειροποιητα διακοσμητικα για συνθεσεις...και οχι μονο.....και το τριτο δεν θα ειναι για scrapbookers μιας και πολλες αναγνωστριες μου δεν ασχολιουνται με το χομπυ...σκεφτηκα μολις σημερα τι θα ειναι το τριτο δωρο....ενα ζευγαρι σαγιοναρες με τα υλικα της ετσι ωστε να φτιαξει η νικητρια μονη της τις σαγιοναρες......Μολις ετοιμασω τα δωρακια θα τα αναρτησω...επειδη ειμαι λιγο αμελης... χαχα!!εχω και αρκετη δουλεια αυτες τις μερες...θα κανω την κληρωση στο τελος της βδομαδας...εχετε καιρο λοιπον να συμμετεχετε!το μονο που θελω ειναι να μου αφησετε ενα σχολιο....... Το Πασχα πλησιαζει οι προετοιμασιες απο ολες μας παρα πολλες...ευχομαι λοιπον καλη δυναμη σε ολες!!!!!!!!!!!

62 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η καλλιτέχνης της τούρτας είναι πραγματικά καλιτέχνης!και κάνει πεντανόστιμες τούρτες Κατερίνα!!!! είμαι πολύ τυχερή που την έχω κοντά μου!!Όσο για τα γενέθλια σου..έγινες επιτέλους 23 βρε ατιμούλικο? Να τα χιλιάσεις ομορφιά και πάντα με υγεία!!!Φιλιά πολλά από το Βορειοανατολικό Αιγαίο!

sofi είπε...

Χρόνια πολλά στα blog μας Κατερίνα,
μιας και το δικό μου σήμερα κλείνει τον πρώτο του χρόνο όπως και το δικό σου.
Γι' αυτό λοιπόν σου εύχομαι να το φτάσεις όπου και όπως εσύ επιθυμείς, και πάντα με όμορφα πράγματα.

Σε περιμένω να πάρεις μέρος και στο δικό μου giveaway!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά στο blog σου αλλα και σε εσένα με τις όμορφες δημιουργίες σου!Σου εύχομαι να είσαι γερή και εσύ και η οικογένεια σου και καλό Πάσχα!!!

Elina είπε...

Να τα εκατοστήσει το blogακι σου και οι αναρτησεις με τις υπέροχες δημιουργίες σου να τα χιλιάσουν!

Νατάσα είπε...

Χρόνια Πολλά με υπέροχες δημιουργίες!!!!!! Η τούρτα είναι φοβερή, αλλά και τα δωράκια ακούγονται ενδιαφέροντα!!!!!
Πολλά φιλιά.

Pitsina είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.

Demi είπε...

Xρόνια πολλά Κατερίνα!!να τα εκατοστήσεις και χρόνια πολλα στο μπλογκάκι σου!!!να σαι καλα Καλές δημιουργίες!!!Και καλό μήνα!!!!:)

Valia Katzaki είπε...

Χρόνια καλα Κατερινα!!! Να τα χιλιασεις κι εσυ και το blog σου! Ευχαριστούμε για τα όμορφα δώρα!

Vicky Varvadouka είπε...

Χρόνια πολλά!!!! Yummy!!!!!

olympia είπε...

Κατερίνα, χρόνια πολλά και δημιουργικά σε εσένα και το blog σου!!!
Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια σου!!!

Vita είπε...

Κατερίνα χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! Να χαίρεσαι όλες σου τις αγάπες και να είσαι πάντα δημιουργική! Το κέρασμα υπέροχο.

Αlex... είπε...

Χρόνια πολλα στο μπλογκακι σου!Για τα γενεθλια σου θα σου ευχηθω αυριο!!!
Η τουρτα ειναι καταπληκτικη!!!

Eleni Gratsia είπε...

Χρόνια πολλά και δημιουργικά σου εύχομαι Κατερίνα!!! Να σε χαιρόμαστε!!! Φιλάκια.

Irene είπε...

Χρονια πολλα στο σπιτακι σου!
Χρονια πολλα με υγεια σε σενα και την οικογενεια σου!
Η τουρτα μου ανοιξε την ορεξη μιαμ μιαμ!
Ευχαριστουμε για τα δωραααααα

Myrto είπε...

Χρόνια σου πολλά Κατερινάκι αν και μια μέρα πριν! Να είσαι πάντα δημιουργική και χαρούμενη και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

Φιλιά

Μυρτώ

alex είπε...

Χρονια πολλα και απο μενα!!!Να εισαι παντα καλα,να χαιρεσαι,να ονειρευεσαι και να δημιουργεις ...
Ενα φιλι και μια μεγαλη αγκαλια..

Konstantina είπε...

χρόνια πολλά και δημιουργικά!! Καλό μήνα!!
φιλιά!

Ioanna K. είπε...

χρόνια πολλά σε εσένα και το blog σου! να τα εκατοστήσετε και οι 2! γερή, χαρούμενη και τυχερή εύχομαι!!

σαγιονάρες!!!! τι ωραία ιδέα! *_*

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! :)

Kelly K. είπε...

Χερσονιοτάκη παιδί μου να σε χαιρόμαστε!!!!! χαχαχα που κόλλησε από το θεατρικό μας τι να κάνω!!!! Να τα εκατοστήσεις και εσύ και το μπλογκάκι σου!!! Φιλιά στα μουτράκια σου....

Amy Petrou είπε...

Αχ βρε Κατερινάκι, βάλθηκες να μας παχύνεις!!! Χρόνια πολλά και στο blog σου αλλά και σ' εσένα κυρίως, πάντα με υπέροχες δημιουργίες!!!

olgaki είπε...

xronia polla..polixroni kai me igeia..polles eyxes gia dimioyrgikes stigmes..

Sandy είπε...

Χρόνια πολλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά! Πολύ ενδιαφέροντα ακούγονται τα δωράκια!!!

Rena είπε...

Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα Κατερινιώ!!!!
Σούπερ τα δωράκια σου,ευχαριστούμε!!!!
Καλό μήνα!!!
Φιλάκια!!!

Ελευθερία είπε...

να τα εκκατοστήσεις κοριτσάκι!!!! ;) ασχετο με τα χρόνια...κοριτσάκι εισαι!!!!
πάντα χαρούμενη κ δημιουργική!!!!

Andria είπε...

χρόνια πολλά και πολλούς πολλούς αναγνώστες!!!!

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά στο blog σου Κατερινάκι και πάντα να βλέπουμε πολλές όμορφες δημιουργίες!!!!Υπέροχα ακούγονται τα δωράκια!!Ευχαριστούμε!!!!

zefi είπε...

χρόνια σου πολλά πολλά κατερινάκι, να σε χαιρόμαστε ♥

Lefki είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου στο "σπιτάκι" σου και εύχομαι ότι καλύτερο για τα γενέθλιά σου. Καλή συνεχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου. Τα δωράκια σου είναι υπέροχα και τα τρία!!! Ευχαριστούμε για την ευκαρία που μας δίνεις. Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Xρόνια Πολλά και δημιουργικά!!!

Ελένη είπε...

Κατερίνα μου χρόνια πολλλά, όμορφα και δημιουργικά στο σπιτάκι σου!
Εσένα θα σου ευχηθώ και εγώ αύριο! Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο!
Φιλιά!

Δέσποινα είπε...

Κατερίνα,καλό μήνα και καλή συνέχεια!Χρόνια σου πολλά,ευτυχισμένα και δημιουργικά!Τα δωράκια είναι καταπληκτικά!

Fanypap είπε...

Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!!!σε σένα και στο όμορφο blog σου!!!Υπέροχα τα δωράκια σου, ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου!!!φιλάκια.

Maria είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΑ!ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ!....ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ...ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ..ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!
...ΚΙ ΕΓΩ ...ΚΙ ΕΓΩ ..ΘΕΛΩ ΔΩΡΑΚΙ!ΑΜ ΠΩΣ!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!

Maria είπε...

Χρόνια σου Πολλα και δημιουργικά! Να έχεις πάτνα υγεία, καλή διάθεση, αγάπη και όρεξη για ζωή!
Φιλιά και ευχαριστούμε για τα δωράκια!!!

Madlen είπε...

Χρόνια Πολλά Κατερίνα γεμάτα υγεία και χαρά!!
Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και στο όμορφο blog σου!!
Η τούρτα υπέροχη!!!

giasmin είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Unknown είπε...

χρόνια σου πολλά..υγεία σου ευχομαι..να χαιρεσαι την οικογενεια σου κ παντα να μας προσφερεις ομορφες δημιουργιες..καλες εμπνευσεις ευχομαι

ΟΛΥΜΠΙΑ είπε...

Καλημέρα.Ευτυχισμένα γενέθλια!!!!!!!!!!!!!Ελπίζω να κερδίσω ενα απο τα πολύ όμορφα δωράκια σου

despina είπε...

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και αγάπη!!!!!υπέροχα τα δωράκια σου!!!καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου και στο μπλογκς σου!!!!φιλιά!!!!

δύο νησιά είπε...

Χρόνια πολλά Κατερίνα, σε σένα και το μπλογκ σου. Να είσαι δυνατή, χαμογελαστή και δημιουργική. Τι ωραία δώρα!!!!!
Διονυσία

Unknown είπε...

χρόνια πολλά και καλά για σένα και την οικογένεια σου! Να τα εκατοστήσεις και να έχεις πάντα έμπνευση και όρεξη για δημιουργία για να τα εκατοστήσει και το blog σου!

Handmade by Mika είπε...

Χρόνια πολλά!!
Πάντα δημιουργική και οτι επιθυμείς!
Μίκα

Sofia (sofia_chry) είπε...

Χρόνια πολλα Κατερίνα μου και σε σένα αλλά και στο blog σου!!!Να τα εκατοστήσεις και να έχεις πάντα έμπνευση για δημιουργίες!!!Σε ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι!!!

Maria Tsil είπε...

Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!!Σε σένα και στο blog σου!Να τα χιλιάσετε!!!Φιλιά πολλά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ....μου χρόνια πολλα δυό φορες για σενα και για το μπλοκ σου να τα εκατοστησετε...και τα δυό και για δώρω δικό μου.....για σενα μια μαντιναδα...με τις ευχές μου..

Την αγκαλιά της σκέψης μου..
την γέμισα με κρίνα...
μαζί με μενα να σου πούν.. χρονια πολλα και κείνα..!!!!! φιλακια πολλα..

Γεωργία Γεωργίου είπε...

Σου εύχομαι ολοψυχα μια ζωή γλυκιά και όμορφη σαν την υπέροχη τούρτα.Όσο για το blog σου πάντα υπέροχες δημιουργίες ,γεμάτες εμπνευση!!!

EFI είπε...

Πω πω Κατερίνα ξεχάστηκα και δεν σου ευχήθηκα … Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου, να είσαι πάντα γερή και χαρούμενη και να μας εντυπωσιάζεις με τις δημιουργίες σου!!! Πολλά φιλάκια

παρασκευη..η αλλιως pizizi είπε...

Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά! Να είσαι ευτυχισμένη με την οικογένεια σου..Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια!!!

Rania K. είπε...

Επιτέλους κατάφερα ν ασου γράψω και από δω τις ευχές μου!! Πολύχονη και πολύχρωμη, χαρούμενη και γερή! Φιλιά πολλά!!

Christina V. είπε...

Χρόνια Πολλά κι από δω Κατερινάκι! Να 'σαι γερή, χαρούμενη και πάντα δημιουργική! Να τα χιλιάσει και το μπλογκοσπιτάκι σου! Η τούρτα είναι υπέροχη! Πολλά φιλιά!

Αναστασία είπε...

Χρονιά πολλά, Κατερινάκι! Πολύχρονη, με πολλές και όμορφες δημιουργίες!!

deppy11 είπε...

χρονια πολλα και απο μενα!!! με υγεια ευτυχια και αγαπη!!!

Σου ευχομαι τα καλυτερα!!!

Unknown είπε...

Διπλά χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά!

Kiki Aposeki είπε...

Κριαράκι μου!!! Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!!! Το blog τα εκατοστήσει επίσης για να σε έχουμε για πάααααρα πολλά χρόνια κοντά μας!!! Σε Φιλώ!!! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!

Μαιρη είπε...

Κατερίνα μου εύχομαι το blog σου να γιορτάσει πολλα πολλα χρόνια!!!!! Κ να μας εντυπωσιαζεις με τις όμορφες δημιουργίες σου!! Πολλα φιλία!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Χρόνια πολλά και δημιουργικά.Καλή Ανάσταση εύχομαι.

Irene είπε...

Καλό Πάσχα γλυκιά μου, να είσαστε όλοι καλά και να περάσετε υπέροχα. Αν και πολύ καθυστερημένα, Χρόνια Πολλά και Πολύχρονη, πολλά πολλά φιλιά, θαυμάζω τα LO 's σου αλλά τρέχω και χάνομαι!!!!!!! Φιλιά!!! Ειρήνη

Stella Bechlivanou είπε...

λιγο αργα...αλλα θα ευχηθω για το blog σου να ειναι παντα γεμάτο απο ομορφες δημιουργίες και γλυκά σχόλια!! :*

Stone είπε...

Χρόνια Πολλά και καλά στο blog σου αλλα και σε σενα προσωπικά Κατερίνα!Μου αρεσουν πολύ οι δημιουργιες σου και ετσι ειπα να αφησω τις ευχες μου εστω και καπως ετεροχρονισμένα!!Να'σαι καλά!

Katerina είπε...

Τελυταία και καταιδρωμένη... αλλά έχω αιώνες να μπω στα blogs... μιας και τα λέμε αλλού! χιχιχι
Κατερινάκι μου σου εύχομαι ότι καλύτερο! Σε ευχαριστούμ επάρα πολύ για τα δωράκια!
Να είσαι πάντα γερή, δημιουργική, χαμογελαστή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

elvira είπε...

.....Κατερινάκι..... ντρέπομαι..... ερχομαι τελευταία στιγμή.... Πάντως εύχομαι να είσαι παντα καλά και δημιουργική και να γεμίζεις στο μπλοκ σου με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!
Πολλά φιλάκια

ΓΩΓΩ ΟΙΚ. είπε...

Ηρθα!!! Προλαβα? Κατερινιω μου αν και σου εχω ευχηθει ηδη, να εισαι ΠΑΝΤΑ γερη χαρουμενη κι ευτυχισμενη. Παντα να φτιαχνεις πανεμορφα πραγματακια και ευχομαι να βρεθουμε καποια στιγμη κι απο κοντα!!! Νομιζω πως το εχεις καταλαβει πια, οτι σε εχω μεσα στην καρδια μου!!!!!!!♥♥♥