Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Καλη Ανασταση!!!!!!!!

Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα ευχομαι να περασουμε ολοι.... Φετος δεν εφτιαξα τιποτα..ουτε κουλουρακια ουτε καλιτσουνια..ουτε ψωμια (μου εφεραν ομως αρκετα απο ολα αυτα)...εγω θα τα φαω ολα ..το ξερω!Το μονο που εφτιαξα ηταν μερικες λαμπαδες....και αυτες εχουν το ιδιο θεμα με τις περσινες μου εδω..ειναι οι περσινες και οπως θα δειτε εφτιαξα σχεδον τις ιδιες...οι βαπτιστηρες μου ζητησαν ιδιες γιατι τους αρεσαν οι περσινες....αλλο που δεν ηθελα και εγω ..γιατι διαθεση για κατι καινουριο δεν ειχα τα υλικα μου,και αυτο λογω του οτι εχω μαζεψει ολο το εργαστηριο....θα κανω "ανακαινηση"και ειναι ολα τα πραγματα μεσα σε κουτες...με αποτελεσμα να μην μπορω να βρω τιποτα!!!! Αυτες μου ζητησαν 2 νονες για τις βαπτηστηρες...
και αυτες εκανα για τις βαπτιστηρες μου...η μια ειναι η περσινη της κορης μου ..περσι δεν πηγε στην εκκλησια και ηθελε φετος να κρατησει την ιδια!...οπως καταλαβατε ολες οι λαμπαδες εχουν το ιδιο θεμα....αλλα η καθε μια ειναι διαφορετικη!
Να περασετε ενα υπεροχο Πασχα!!!!!!!!!!!!!!!

11 σχόλια:

Unknown είπε...

Kαλή Ανάσταση Κατερίνα να έχετε!!Να περάσετε ένα όμορφο Πάσχα και να είστε γεροί και πολύ ευτυχισμένοι!!Φιλιά πολλά!!

Andria είπε...

Καλή Ανάσταση!!! Καλά να περάσετε αύριο!!! Όμορφες λαμπάδες που έκανες!!!!

giasmin είπε...

ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤHN ΚΑΡΔΙA ΣOY ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣOY.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

alex είπε...

χρονια πολλαααα!!!!χριστος ανεστη!!Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!

Demi είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!

Μαρία είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..να σε καλα γλυκια μου..η Ανασταση Του..να χαρισει στις Ψυχες μας το Φως που λαχταραμε ολοι..σε φιλω

despina είπε...

Χριστός Ανέστη!!!!!Χρόνια Πολλά!!!!φιλιά!!!!!

Irene είπε...

Κατερινάκι μου, Χριστός |Ανέστη, οι λαμπάδες σουπερ, ευχομαι να περ'άσατε τέλεια! Φιλιά!

Maria Tsil είπε...

Χριστός Ανέστη Κατερίνα μου!!!Και του χρόνου με υγεία!Φιλιά πολλά!!

KatrinArt είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!

Pia είπε...

so wonderful
hugs Pia