Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Ευχες γαμου....

...εφτιαξα μια καρτα για ενα γαμο που εχουμε σημερα..συνηθως δεν φτιαχνω καρτες αλλα μιας και μπηκε στο μυαλο μου δοκιμασα να παρω ιδεες ψαχνοντας στο google..ηθελα κατι απλο...και πιστευω το καταφερα...βοηθησαν και οι σκραποφιλεναδες με τις καταπληκτικες ιδεες τους!!!!!Με την καρτα αυτη θα συμμετεχω στην πρωτη προκληση καρτας του Get Creative η οποια προκληση ζηταει να χρησημοποιησουμε ..αυτοκολλητα!εγω δεν ειχα και εγραψα τις λεξεις τις οποιες κολλησα με mini pads πανω σε ενα σχοινι ....σιγουρα δεν ειναι η τελεια καρτα αλλα προσωπικα μου αρεσει και ειμαι σιγουρη θα αρεσει και στο ζευγαρι!
Αυτη τη βδομαδα τελειωνω το εργαστηριο μου....οποτε θα κανω και την κληρωση!!!!!!!!!!!!!!!! Ευχομαι να περασετε ενα ομορφο διημερο και ακομα μια πολυ ομορφη Πρωτομαγια!!!!!!

31 σχόλια:

Christina V. είπε...

Πολύ όμορφη και ιδιαίτερη κάρτα Κατερινιώ! Μπράβο σου! Να ζήσουν τα παιδιά σαν τα ψηλά βουνά!

Ανώνυμος είπε...

πλάκα κάνεις!είναι υπέροχη και πρωτότυπη!!!Να ζήσουν!!!

Maria είπε...

Κατερίνα καταπληκτική και πρωτότυπη! Μου άρεσαν πάρα πολύ τα αυτοκόλλητα!!!
Καλή επιτυχία!

Μαρία είπε...

γλυκια μου Κατερινα..ειναι πανεμορφη..μου εδωσες ιδεα για κατι προσκητηρια που θελω να κανω..να σε καλα καρδια μου,,ομορφο σ.β..σε φιλω..

παρασκευη..η αλλιως pizizi είπε...

Πολύ πρωτότυπη, ωραίο που τα έγραψες στα ελληνικά! καλή επιτυχία στην πρόκληση!

Stone είπε...

Ωωωω ειναι πολύ όμορφη και να είσαι σιγουρη πως θα εκτιμηθεί πολύ!Να ζησει το νεο ζευγαρι!Να εισαι καλά και καλό Σαβ/κο!

Ελευθερία είπε...

υπέροχη η κάρτα σου Κατερίνα!!! οι ιδέες σούπερ αλλά η εκτέλεσή σου φανταστική!!!!

Andria είπε...

Και εγώ είμαι σίγουρη ότι θα τους αρέσει πολύ...Να ζήσουν!

Aliki είπε...

απλά...ΥΠΕΡΟΧΗ! πολύ μου άρεσε η ιδέα του να φτιάξεις μόνη σου τα αυτοκόλλητα! Να ζήσουν τα παιδιά και καλή επιτυχία στην πρόκληση!

despina είπε...

Είναι απλά υπέροχη!!!!!θα τους αρέσει πάρα πολύ!!!!φιλιά!!!!καλό σκ!!!

Rena είπε...

Πολύ πρωτότυπη και εντυπωσιακή!!!
Καλή επιτυχία!!!

Valia Katzaki είπε...

Ειναι απλά καταπληκτική!!!!

Madlen είπε...

Μου άρεσε πάρα πολύ!
Γιατί είναι μοναδικά φτιαγμένη!!
Καλό Σαββατοκύριακο!

ioanna είπε...

καλέ τι λες τώρα είναι καταπληκτική!!!!
πολύ καλή ιδέα την ευχή να την γράψεις με αυτό τον τρόπο!!!
Καλή επιτυχία στην πρόκληση!
Φιλιά!

olga είπε...

Καταληκτική καρτούλα και η ιδέα να γράψεις τις ευχές και να τις κόψεις λέξη λέξη φοβερή! Σε ευχαριστούμε πολύ ου έπαιξες μαζί μας στο get creative!

Panagiota είπε...

Τέλεια η Κάρτα σου Κατερίνα!!

zefi είπε...

Συγκινηθηκα διαβαζοντάς την κάρτα, ειναι υπέροχη. Εδωσες σε ένα χαρτί ακριβώς αυτα που αισθανόσουν.μπράβο Κατερινάκι :)

Unknown είπε...

Katerina your wish book is very unique,bravo... I am waiting to see how your studio works out....go for it lady!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχη ιδέα ..δύσκολη όμως μου φαίνεται..μπράβο γλυκιά μου!

Maria Tsil είπε...

Φοβερή!!Πραγματικά πολύ πρωτοτυπη!
Μπράβο Κατερίνα!

Lefki είπε...

Ότι πιο πρωτότυπο έχω δει!!! Είσαι απίστευτα δημιουργική. Συνέχισε να μας εμπνέεις και καλή σου επιτυχία!

Handmade by Mika είπε...

Ως λάτρης των καρτών, την βρίσκω υπέροχη και ξεχωριστή. Θα την κάνω και εγώ την ιδέα αυτή!
Φιλιά

Dolly Daydreams είπε...

I love this beautiful card. Gorgeous design and so beautifully crafted . Thank you for sharing this beauty at Get Creative and good luck.

Marie

EFI είπε...

Τι λες τώρα?!!!!! Φανταστική έμπνευση!!!!! Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας στο Get Creative!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Είναι από τις πιο όμορφες κάρτες που εχω δει!! Σίγουρα θα αρέσει πάρα πολύ!!

Eleni Gratsia είπε...

Υπέροχη Κατερίνα!!!

Eleni Gratsia είπε...

Υπέροχη Κατερίνα!!!

Unknown είπε...

ουάου-ουάου και πάλι ουάου!!! Είναι Α-ΨΟ-ΓΗ!!!!! Τί να πω, η απλότητά της φοβερή, τα λόγια σου πανέμορφα, πολύ έξυπνος, πρωτότυπος και ωραίος ο τρόπος που τα έχεις γράψει... Καταπληκτική!!!

Kiki Aposeki είπε...

Κατερινάκι, η κάρτα είναι εντελώς πρωτότυπη και πολύ έξυπνη!!! Φοβερή η ιδέα σου!!!Καλό μήνα και σε σένα κοριτσάκι!!!

elvira είπε...

Πολύ όμορφη η κάρτα σου! Ειναι ιδιαίτερη και μ' αρέσει που ειναι ενα χρώμα και τ' αυτοκόλητά σου δείχνουν περισσότερο! Μπράβο!

Πηνελόπη είπε...

Πάρα πολύ όμορφη κάρτα! Πάρα πολύ πρωτότυπη! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!