Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

pals

....καλησπερα και καλη βδομαδα.!!!!
...αυτη την φορα δημιουργησα με φωτο του γιου μου και ενος αλλου μελους της οικογενειας μας...του Δια...τον οποιο χασαμε προ ημερων για ενα βραδυ και τρελλαθηκαμε απο την αγωνια μας............Ευτυχως ..τελος καλο ολα καλα!!!!!!!!!
επελεξα το σκετς απο το μπλογκ http://blog.scrapfriends.com.au/2014/01/sketch-challenge-21.html στο οποιο θα παρω μερος!!!!αυτο ειναι το σκετς
                                       


...with this layout i will take a part to the http://blog.scrapfriends.com.au/2014/01/sketch-challenge-21.html and to the sketch challenge that inspired me a lot!!!!!!!!!!!!!!!! 



 ...αυτα για σημερα...ελπιζω να επιστρεψω συντομα με νεα αναρτηση!!!!
να εχετε μια υπεροχη βδομαδα!!!!!!!

11 σχόλια:

joyscraft είπε...

κατερινα ειναι καταπληκτικη η συνθεση σου !!!! τρελαινομαι για τα χρωματα και τις τοσες υφες που εχεις δημιουργησει !!!! σε καθε γωνια της συνθεσης εχει κατι να δεις και να παρατηρησεις !!! μπορει να αργησες αλλα το comeback ειναι πολυ δυναμικο !!!!!! συγχαρητηρια !!!!!

Unknown είπε...

Πανέμορφη σύνθεση με υπέροχα χρώματα!!Είμαι σίγουρη πως θα διακριθεί!!!Μπράβο και καλώς μας επέστρεψες!!!

Κατερινα είπε...

ευχαριστω κοριτσια!και γω χαιρομαι που "επεστρεψα"..........

Kelly K. είπε...

Εντάξει είναι απλά υπέροχη!!!! Χίλια μπράβο, είμαι και εγώ σίγουρη για την διάκριση!!!!

Ελευθερία είπε...

υπέροχη Κατερινάκι!!!!! φοβερές υφες και χρώματα!!!!! καλή επιτυχία

Rena είπε...

Υπέροχη σύνθεση!!!!!!!!!
(Ε καιρός ήταν να φτιάξεις μία και για το γιο χαχα)
Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

Helen Hapsi είπε...

Εξαιρετικό!!!! Εχω μέινει άφωνη Κατερίνα!! Μπράβο!

Unknown είπε...

Δεν έχω λόγια να περιγράψω, τα είπαν οι κοπέλες παραπάνω. Μπράβο! Γεια στα χέρια σου!
ΥΓ
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο μπλογκ μου, κι έτσι σε βρήκα κι εγώ!
Καλή συνέχειααα

Valia Katzaki είπε...

Υπεροχη για αλλη μια φορα! Πολυ χαιρομαι που σου ηρθε παλι έμπνευση για τα "χαρτάκια" μας! Μεγαλουργείς! Καλη σου επιτυχία!

eudokia είπε...

υπεροχηηηη!!!!!καλη επιτυχια!!!

zenevak είπε...

Incredible layout! Lots of depth and interest in the page. Thank you for joining us at ScrapFriends!